בניית אתרים | הצלחה | מפתח לעסק מצליח
בניית אתרים - מאמרים
 
פתח אתר כעת
14 יום ניסיון ללא תשלום וללא התחייבות

מעל 250,000
כבר בחרו לפתוח אתר במערכת בניית אתרים שלנו, אנו מציעים לך לבדוק אותנו ולראות שלא תוכל לקבל מוצר טוב יותר במקום אחר.
פתח אתר כעת
 
 
לייבסיטי - מאמרים

בניית אתרים - מפתח לעסק מצליח

 
בניית אתרים מקצועית ויעילה היא היום אחד המפתחות החשובים ביותר להצלחתו של עסק. באינטרנט מתנהל עולם שלם עם אינספור אתרים המספקים לגולשים מידע בכל תחום בו הם חפצים ואם אתה, כבעל עסק, לא מעוניין שהאתר שלך יבלע באוקיאנוס המידע הקיים כיום באינטרנט על האתר שלך למשוך את עינו של הגולש, להיות אטרקטיבי ומעניין הן מבחינה ויזואלית והן מבחינה תכנית. עליו להיות נוח למשתמש ולספק לו כמה שיותר פונקציות. בשל צורך זה של בעלי אתרים רבים קמו חברות בניית אתרים המספקות ללקוח בנייה מקצועית של אתרים שייצגו את העסק שלהם תוך שימוש בידע מקצועי רחב ושימוש בטכנולוגיות מתקדמות.

מזל טוב! החלטתם שאתם לא מוכנים להסתפק בכרטיס ביקור מהסוג הישן והמוכר, ואתם מיישרים קו עם הטכנולוגיה והקדמה ובונים לעצמכם אתר אינטרנט. בניית אתרים והשקעה בו יכולה לעבוד בשבילכם סביב השעון, אם רק תעבדו נכון.

בניית אתרים - לבנות נכון


בניית אתרים נכונה אם כן היא מפתח להצלחה עסקית. כיום ניתן לבחור בין שני סוגים של אתרים עבור העסק שלנו – אתר סטטי או אתר דינאמי. באתר סטטי עדכונים ושינויים נעשים על ידי מפתח האתר ולא על ידי בעלת האתר עצמו. אתר מהסוג הזה מיועד יותר ללקוחות המעוניינים לבנות אתר שאינו משתנה בתדירות גבוהה שכן כל שינוי כרוך בכניסה של המפתח לאתר ובשינוי ידני שנעשה על ידו.

אתר דינאמי מאפשר לבעל האתר לבצע בו שינויים בעזרת תוכנת ניהול פשוטה. אתר מן הסוג הזה מיועד לבעלי אתרים המעוניינים לחדש, לרענן ולעדכן את האתר בתדירות גבוהה.

בניית אתרים - השלבים


בניית אתרים מקצועית צריכה להיעשות בשלבים, בתיאום עם הלקוח ועל פי החזון העסקי שלו. היא נעשית בשמונה שלבים. השלב הראשון הוא להגדיר את קהל היעד של האתר ומטרותיו. בשלב השני יש לקבוע את אפיונו של האתר – איזה מידע חשוב להדגיש? כיצד האתר יהיה מחולק? האם יש עניין באינטראקציה עם הגולשים? ועוד.

בשלב השלישי יש לבחור חברת בניית אתרי אינטרנט שתקים עבורנו את האתר – כיום ישנן עשרות חברות בניית אתרים ולכן כדאי לבדוק את תיק העבודות של כל אחת מהן ולבחון איזה מהן הכי מדברות אלינו. כמובן שקיימת גם האפשרות שנבנה את האתר בעצמנו.

השלבים הבאים הם שלבים יותר פרקטיים – שלב איסוף החומרים, שלב בניית הסקיצות, בניית האתר והעלאת גרסת הרצה שלו. השלב השמיני והאחרון שמתבצע לאחר התהליך הארוך בו וידאנו שהכול עובד, שכל הבאגים תוקנו ושהאתר נראה טוב ומעניין הוא השלב בו עולה האתר לרשת.

בניית אתרים - מסלול לעסק מצליח


כאשר בניית אתרים נעשית על פי שלבים אלו ובצורה מקצועית, האתר החדש העולה לרשת העמוסה באתרי אינטרנט, סיכוי גדול יותר להתבלט ולהגיע לכמות גדולה של כניסות גולשים.

אתר מוצלח שווה ברוב המקרים גם עסק מוצלח, לכן אסור להתפשר ואסור לחפף – השקעה בחברת בניית אתרים מקצועית ומנוסה שתקים את האתר שלכם תביא איתה גם תוצאות.


14 יום ניסיון ללא תשלום או התחייבות לחץ כאן וקבל 14 ימי ניסיון במערכת לייבסיטי - ללא כל תשלום וללא התחייבות !

 
 
© 2014 Livecity. All rights reserved