בניית אתרים לעסקים | אתר לעסק קטן
בניית אתרים - מאמרים
 
פתח אתר כעת
14 יום ניסיון ללא תשלום וללא התחייבות

מעל 250,000
כבר בחרו לפתוח אתר במערכת בניית אתרים שלנו, אנו מציעים לך לבדוק אותנו ולראות שלא תוכל לקבל מוצר טוב יותר במקום אחר.
פתח אתר כעת
 
 
לייבסיטי - מאמרים

בניית אתרים - עבור עסקים קטנים

 
בניית אתרים עבור עסקים קטנים, בינוניים או גדולים היא הכרח בעידן הטכנולוגי אך נראה כי אפילו כיום, בעלי עסקים רבים טרם הפנימו את העובדה שקיים צורך ממשי בנוכחותו עסקית ברשת האינטרנט. בעלי עסקים קטנים למשל טוענים כי אין להם צורך לטרוח ולסור אל חברות בניית אתרים מאחר והלקוחות שלהם הינם לקוחות מקומיים והם כבר מכירים את כולם. אך הם מתעלמים מן האפשרות שבניית אתר אינטרנט עבור העסק שלהם יכולה לחולל פלאים. המציאות מראה כי עסקים רבים התרחבו, גדלו וכבשו שווקים חדשים הודות להשקת אתר אינטרנט שהגדיל את הנוכחות שלהם ברשת.

בניית אתרים היא פתרון מושלם במיוחד עבור עסקים קטנים ובינוניים. כאלה שאין ביכולתם להשקיע אלפי דולרים בפרסומות בטלוויזיה או ברדיו, שכן באמצעות אתר האינטרנט ניתן ליהנות מחשיפה לקהל לקוחות גדול יותר ונרחב יותר וכל זאת בהשקעה קטנה. כי כאשר מדובר ברשת האינטרנט השמיים הם הגבול...

בניית אתרים - מכל הסיבות הנכונות


בניית אתרים יכולה להועיל באופן משמעותי לעסקים, זה בדוק. כעת ננסה לשפוך אור על כמה מהסיבות העיקריות שבעטיין כדאי להשקיע בבניית אתרים.

בניית אתר אינטרנט יכולה לשפר את האינטראקציה עם לקוחות קיימים. עסקים בעלי אתרי אינטרנט יכולים ליהנות מדיאלוג פתוח יותר עם קהל הלקוחות הקיימים שלהם. כך למשל ניתן לפתוח מועדון לקוחות עבור לקוחות נאמנים תוך עדכון ההטבות דרך אתר האינטרנט, בנוסף תמונות חיות של מוצרים חדשים יכולות להביא לקוחות לכדי קניה.

באמצעות בניית אתר אינטרנט ניתן לספק ללקוחות מידע מפורט יותר אודות שירות, מבצע, מוצר ואפילו מידע מפורט יותר אודות בית העסק. העברת מידע דרך האינטרנט יעילה יותר מהעברת מידע דרך הטלפון למשל. באמצעות בניית אתרים לעסקים ניתן לספק לקהל הלקוחות מידע רב יותר ועשיר יותר: דרך טקסט, תמונות, וידאו, קריינות, מוסיקה, המלצות של לקוחות ועוד.

בניית אתרים מאפשרת לעסקים לייצר ערוץ מסחר נוסף עם לקוחות מבלי להיות כבולים לאילוצים גיאוגרפיים. לדוגמא אפשר לקבל הזמנות מוצרים דרך האתר ולחסוך מן הלקוחות את הצורך להגיע פיזית לבית העסק.
חסכון בעלויות הפרסום – במקום להשקיע כסף בהפקת ברושורים בבתי דפוס ובשליחת מכתבים – אפשר להעלות חומר פרסומי לאתר. כמו כן, פרסום באינטרנט זול יותר, ממוקד יותר ומשתלם הרבה יותר מפרסום במדיות המסורתיות.

בניית אתרי אינטרנט יכולה להגדיל את היקף הלקוחות אל מחוץ לשוק המקומי. בניית אתרים היא דרך נהדרת לפרוץ אל שווקים חדשים ולהיחשף ללקוחות חדשים, מאחר ורשת האינטרנט הפכה את העולם שבו אנחנו חיים לכפר גלובלי קטן.

14 יום ניסיון ללא תשלום או התחייבות לחץ כאן וקבל 14 ימי ניסיון במערכת לייבסיטי - ללא כל תשלום וללא התחייבות !

 
 
© 2014 Livecity. All rights reserved